sabato 15 marzo 2014

Անառակի կիրակի/Воскресенье о Блудном сыне/Sunday of the Lost (Prodigal) Sun/Domenica dei Domenica del Figliol Prodigo (prodigo) Sun

Անառակի կիրակի
Ամսաթիվ 16-03-2014

Հայաստանյայց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին ապաշխարության և պահքի մի գեղեցիկ շրջան է սահմանել հավատացյալների համար, որի կիրակիներից յուրաքանչյուրն իր անվանումն ունի Աստվածաշնչի որևէ պատմությանը համապատասխան: Մեծ Պահքի երրորդ կիրակին կոչվում է Անառակի, ըստ Ղուկասի Ավետարանում հիշատակվող անառակ որդու մասին պատմող առակի` (տես Ղուկ. 15:11-32) մի մարդ իր կրտսեր որդու խնդրանքով ունեցվածքը բաժանում է երկու որդիների միջեւ: Կրտսեր որդին իր բաժինը վերցնելով գնում է հեռու երկիր, ապրում ցոփ ու շվայտ կյանքով, վատնում ամբողջ ունեցածը:
Այս դժվար դրության մեջ նա հիշում է հայրական տունը, զղջում կատարածի համար և 
վերադառնում: Հայրը, տեսնելով որդու զղջումը, ուրախությամբ ընդունում է նրան: Ավագ որդին դժգոհում է, որ ինքը միշտ հոր կողքին է եղել, սակայն նման պատվի երբեք չի արժանացել: Հայրը պատասխանում է, որ պետք է ուրախ լինել, քանի որ` ով մեռած էր, կենդանացավ: Ավագ, կրտսեր որդիներն արդար և մեղավոր հոգիներն են, և ինչպես հայրն է անառակ որդուն ընդունում, նույն կերպ էլ Աստված է իր գիրկն առնում զղջացող մեղավորին: Առակը նաեւ հետեւյալ խրատն ունի, որ բացահայտվում է ավագ որդու կերպարում: Ովքեր կարծում են, թե արդար են, պետք է խուսափեն սեփական անձի մասին չափազանց բարձր կարծիք ունենալուց:
Այս առակը մարդկությանը տալիս է բարոյական մեծագույն դաս: Պատահում է, որ մարդ արարածն իր կյանքում կամա թե ակամա մեղք է գործում: Սակայն երանելի է այն մարդը, ով կունենա քաջություն, ինչպես անառակ որդին, զղջալու և գործված մեղքերի համար Աստծուց ներեղություն խնդրեց և ասաց.«Հա՛յր, մեղանչեցի երկնքի դեմ և քո առաջ»/Ղուկաս 15:21/:   
  Հայրը պատրաստ է ներելու զղջացողներին և արժանացնելու նախկին փառքին ու պատվին: Այս առակը հատուկ պատմում է, որ կարող ենք մխիթարվել Աստծո հայրական գթառատ սիրով, և ուրախւթյամբ ընդունվել նրա արքայության մեջ, եթե ապաշխարությամբ դառնանք դեպի Աստված:
 Եկեղեցին կոչ է անում անառակ կյանք վարող իր բոլոր որդիներին, որպեսզի զղջան և դարձի գան, թողնեն իրենց մեղսասեր վարքը, հանդերձավորվեն երկնային նոր շնորհներով և ապրեն քրիստոնյային վայել կյանքով:

Воскресенье о Блудном сыне

Дата 16-03-2014

В Армянской Апостольской Церкви каждое из воскресений Великого поста – периода покаяния и воздержания - имеет свое образное название и значение, соответствующие какому-либо библейскому повествованию или евангельской притче.
Третье воскресенье Великого Поста называется Воскресеньем о Блудном сыне, согласно притче о блудном сыне в Евангелие от Луки (Лук. 15:11-32). Чтобы народ легче воспринимал Его проповеди, Христос нередко излагал их в форме притч. Один человек по просьбе своего младшего сына раздал свое имущество между двумя сыновьями. Младший сын взял свою долю и отправился в далекую страну, предался неблагочестивой жизни и растратил все имущество. Тогда он вспомнил отчий дом, покаялся и вернулся. Отец, увидев покаяние сына, с радостью принял и простил его. Старший сын был недоволен, поскольку никогда не разлучался с отцом, однако никогда не удостаивался подобной чести.
В Иисусе заключена суть христианства - покаяние и прощение. Господь всегда ждет от человека чистосердечного раскаяния и отречения от грехов, ждет, как блудного сына, осознавшего свою вину. Важно успеть очиститься от грязи пороков, чтобы быть готовым к Последнему суду. Есть два пути: либо жить в плену собственных грехов, либо разумом, сердцем и духом прийти к Богу, покаяться и остаться в Его Царстве навсегда.



Sunday of the Lost (Prodigal) Sun


Date 16-03-2014









  The third Sunday of the period of Great Lent is called the Sunday of the Lost Son according to the Parable of the Lost Son told in the Gospel of Luke (Luke 15:15-32), the content of which is the following. There was once a man who had two sons. Upon the request of the younger one he divided his property between his two sons. After a few days the younger son sold his part of the property and left home with the money. He went to a country far away, where he wasted his money in reckless living. He spent everything he had. Then a severe famine spread over that country and he was left without a thing. In that time of trouble he remembered his father’s house, regretted for his reckless living and returned to his father’s home. Seeing that his younger son has regretted, the father received him joyfully. Whereas the elder son complained, saying that during all those years he had worked for his father like a slave and had never disobeyed his orders, and however, he had never deserved such honor. His father answered him: “My son, you are always here with me, and everything I have is yours. But we had to celebrate and to be happy, because your brother was dead, but now he is alive; he was lost, but now he has been found."The elder and the younger sons are the righteous and the sinful souls, and father’s receiving his lost son means that in the same way God receives the regretting sinner. The allegoric meaning of the parable is in the elder son symbolizing all those who are righteous or think that there are righteous. The parable admonishes all of them not to be self-conceited.

Domenica dei Perduti (prodigo) Sun
data 16-03-2014







La terza  Domenica del periodo della Grande Quaresima è detta Domenica del Figlio perduto secondo la parabola del Figlio Perduto ha detto nel Vangelo di Luca (Luca 15:15-32 ) , il cui contenuto è il seguente . C'era una volta un uomo che aveva due figli . Su richiesta di un giovane padre divise tra i suoi due figli . Dopo pochi giorni il figlio minore ha venduto la sua parte di proprietà e lasciato a casa con i soldi . Egli partì per un paese lontano, dove ha sprecato i suoi soldi nella vita spericolata. Ha speso tutto quello che aveva . Poi una grave carestia spread su quel paese e fu lasciato senza niente . In quel momento di difficoltà si ricordò casa di suo padre , rammaricato per la sua vita spericolata e tornò a casa di suo padre . Vedendo che il suo figlio più giovane è pentito , il padre lo accolse pieno di gioia . Considerando che il figlio maggiore si lamentava , dicendo che in tutti quegli anni aveva lavorato per suo padre come una schiava e non aveva mai disobbedito ai suoi ordini , e comunque , non aveva mai meritato tale onore . Suo padre gli rispose : "Figlio mio , tu sei sempre qui con me , e tutto ciò che è mio è tuo . Ma abbiamo dovuto festeggiare ed essere felice , perché questo tuo fratello era morto , ma ora è vivo, . Era perduto , ma ora è stato trovato " L'anziano ei figli più giovani sono i giusti e le anime peccatrici , e il padre di ricevere il suo figlio perduto significa che nello stesso modo in cui Dio accoglie il peccatore deplorando . Il significato allegorico della parabola è il figlio maggiore che simboleggia tutti coloro che sono giusti o pensare che ci sono giusti . La parabola ammonisce tutti loro di non essere presuntuosi .

Nessun commento:

Posta un commento