sabato 12 aprile 2014

Ավագ շաբաթ/Settimana Santa/Holy Week/Страстнáя седмица

Ավագ շաբաթ
Ապրիլի 14` Ավագ երկուշաբթի: Արարչագործության հիշատակի, նաև Անիծված թզենու և տաճարը մաքրելու օրն է: 
Ավագ երկուշաբթի օրը Տերը չորացրեց անպտուղ թզենին՝ խորհրդանշելով հոգևոր պտուղ չտվող մարդկանց սպասվող պատուհասը։ Այդ օրը եկեղեցում ընթերցվում է դրախտից Ադամի ու Եվայի արտաքսման մասին՝ զգաստացնելով մեզ և մղելով պատվիրանապահության։
Այն նվիրված է աշխարհի` երկնքի ու երկրի արարչագործությանը: Այս օրը մտաբերում ենք այն դեպքը, երբ Հիսուսի անեծքով չորացավ անպտուղ թզենին (Մատթ. ԻԱ 18-22, Մարկ. ԺԱ 12-14, 20-25), և Երուսաղեմի Տաճարի մաքրագործումը (Մատթ. ԻԱ 12-17, Մարկ. ԺԱ 15-19, Ղուկ. ԺԹ 45-48, Հովհ. Բ 13-22): Բեթանիայից Երուսաղեմ վերադառնալիս Հիսուս քաղց է զգում: Ճանապարհին մի թզենի տեսնելով` մոտենում է նրան և նրա վրա տերևից բացի ոչինչ չգտնելով` թզենուն ասում է. «Այսուհետև քեզնից հավիտյան պտուղ թող չլինի»: Նույն պահին թզենին չորանում է: Հիսուս անիծելով տերևներով զարդարված, բայց անպտուղ թզենուն` փարիսեցիներին էր ակնարկում, ովքեր արտաքին բարեպաշտությամբ էին զարդարված, սակայն չունեին այդ բարեպաշտության հոգևոր պտուղը` բարի գործերը և ողորմածությունը:
Պտուղն այլաբանորեն խորհրդանշում է մարդկային բարի գործերն ու առաքինությունները, որոնցից զուրկ մարդը կպատժվի այս թզենու օրինակով: Ինչպես ասում է Ս. Հակոբոս առաքյալը. «Հավատքն առանց գործերի մեռած է» (Հակ. Բ 20):
Երուսաղեմի Տաճարի մաքրագործումը կատարվեց ի խնդիր հավատի մաքրության: Հիսուս մտավ տաճար և շրջելով աղավնեվաճառների և լումայափոխների սեղանները` դուրս հանեց նրանց, քանի որ տաճարի մեջ առևտուր էին անում: Եվ ասաց. «Գրված է. «Իմ տունը աղոթքի տուն պիտի կոչվի, իսկ դուք ավազակների որջ եք այն դարձրել» (Ես. ԾԶ 7, Երեմ. Է 11): Աստծո Տաճարը աղոթքի և պաշտամունքի տուն է, և չի կարելի այն առքուվաճառքի տեղ դարձնել: Իր այս արարքով Տերը մեզ սովորեցնում է սրբությունների հանդեպ պատշաճ վերաբերմունք ցուցաբերել:

Ապրիլի 15` Ավագ երեքշաբթի: Տասը կույսերի հիշատակության, ինչպես նաև հրեաների հարցումներին Քրիստոսի բացատրության ու փարիսեցիների հանդիմանության օրն է: Նույն օրը եղավ նաև Երուսաղեմի Տաճարի կործանման կանխատեսումը, Տաճարից Քրիստոսի վերջնականապես հեռանալը: 

Ավագ երեքշաբթի օրը Քրիստոս ընդհարվեց փարիսեցիների հետ և հանդիմանեց նրանց, որոնք էլ վերջնականապես որոշեցին մահվան մատնել Տիրոջը։ Այս օրը եկեղեցում ընթերցվում է 10 կույսերի առակը՝ իբրև հորդոր՝ առաքինության գործերով նմանվելու իմաստուն կույսերին։

Ապրիլի 16` Ավագ չորեքշաբթի: Մեր Տիրոջ մատնության, ինչպես նաև մեղավոր կնոջ ապաշխարության հիշատակի օրն է: Այդ օրը Բեթանիայում, Սիմոն Բորոտի տանը, մի կին թանկարժեք յուղով օծել է Հիսուսի ոտքերը, ինչը խորհրդանշում էր Տիրոջ մոտալուտ մահը: Օծմանը հաջորդում է Հիսուսին մատնելու Հուդայի որոշումը: 


Ապրիլի 17` Ավագ հինգշաբթի: Մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի վերջին ընթրիքի հիշատակության և Ս. Հաղորդության խորհրդի հաստատման օրն է: 

Առավոտյան ժամերգության ավարտին կատարվում է ապաշխարողների արձակման կարգ: Միջօրեին մատուցվում է Ս. Պատարագ (ժ. 11.00-ին): 
Ոտնլվայի արարողությունը կատարվում է օրվա երկրորդ կեսին (ժ. 16.30-ին) մինչև երեկոյան ժամերգություն և խորհրդանշում է այն խոնարհությունը, որ ցուցաբերեց Քրիստոս Իր աշակերտների հանդեպ: Ընթացքում կօրհնվի յուղը: 
Ավագ հինգշաբթի, երեկոյան ժամերգությունից հետո կատարվում է հսկման (Խավարում) կարգը (սկիզբը` ժ.19.00-ին): Այդ ժամանակ խորանի վրա վառվում է 12 մոմ, իսկ մեկ մեծ մոմ դրվում է կենտրոնում: Յուրաքանչյուր անգամ, երբ ընթերցվում է Ավետարանը, մեկ-մեկ հանգցնում են մոմերը, վերջում մնում է միայն կենտրոնինը: Այն խորհրդանշում է Քրիստոսին, Ով մնացել էր մենակ:


Ապրիլի 18` Ավագ ուրբաթ: Հիսուս Քրիստոսի չար¬չարանքների, խաչելության, մահվան ու թաղման հիշատակի օրն է: 
Առավոտյան կատարվում է ժամերգություն և Խաչելության կարգ (սկիզբը ժ. 11.00-ին), ընթերցում են Ավետարաններ, որոնք բովանդակում են Հիսուսի երկրային կյանքի վերջին ժամերը` մատնությունը, ձերբակալությունը, Պետրոսի ուրացումները, Պիղատոսի մոտ տանելը, մահվան վճիռը, չարչարանքներն ու անարգանքը, Գողգոթայի վրա խաչվելը, արեգակի խավարումը, մահը, թաղումը: 
Երեկոյան կատարվում է Թաղման կարգ՝ հանդիսավոր թափորով (սկիզբը` ժ. 17.00-ին), որը խորհրդանշում է Հիսուս Քրիստոսի թաղումը:

Ապրիլի 19` Ավագ շաբաթ: Դժոխքի ավերում, Ճրագալույցի Ս. Պատարագ: 

Շաբաթ օրը Տերը Մարմ¬նով մնաց գերեզմանում, իսկ Հոգով իջավ դժոխք և ազա-տագրեց արդար ննջեցյալների հոգիները։ Դժոխքի ավերման ուրախալի հիշատա-կությունը վերաճում է Քրիստոսի հրաշափառ հարության կանխաճաշակման։
Շաբաթ երեկոյան կատարվում է Ճրագալույցի Ս. Պատարագ (սկիզբը ժ. 18.00-ին), երբ տրվում է Հիսուսի Հարության ավետիսը և վերջանում Մեծ Պահքը: Ս. Պատարագից հետո կատարվում է Ս. Հարության նախատոնակ, և բոլորը ցնծագին ողջունում են միմյանց՝ ասելով. «Քրիստոս հարյավ ի մեռելոց»։

Ավագ Շաբաթին հաջորդում են.


Ապրիլի 20` Կիրակի: Սուրբ Զատիկ: Հարություն Մեր Տիրոջ Հիսուս Քրիստոսի: Տոնական Սբ. Պատարագ: Սկիզբը ժ. 11.00-ին:



Ապրիլի 21` Երկուշաբթի: Ննջեցյալների հիշատակության օր` Մեռելոց: Սբ. Պատարագ և ընդհանուր հոգեհանգիստ: Սկիզբը ժ. 10.30-ին:
------------------------------------------
Allora Giuda Iscariota, uno dei suoi discepoli, che doveva poi tradirlo, disse: Perché quest’olio profumato non si è venduto per trecento danari per poi darli ai poveri ? Questo egli disse non perché gl’importasse dei poveri, ma perché era ladro e, siccome teneva la cassa, prendeva quello che vi mettevano dentro. Gesù allora disse: Lasciala fare, perché lo conservi per il giorno della mia sepoltura. I poveri infatti li avete sempre con voi, ma non sempre avete me.   Gv.12,4-8Lunedi Santo: Commemorazione della Creazione, anche il giorno del fico maledetto e la pulizia del Tempio.

Martedì Santo: Commemorazione dei cinque stolte e le cinque vergini sagge, nonché la spiegazione di Cristo richieste e rimprovero dei farisei degli ebrei.Lo stesso giorno, nel tempio di Gerusalemme, la voce celeste si udì, commemorazione della predizione della distruzione del Tempio, Abbandono definitivo di Cristo del Tempio. Sul Martedì Santo la Chiesa commemora la parabola delle dieci vergini "(Mt 25,1-13) e la spiegazione del giudizio, così come il diluvio e l'origine ripetuta del genere umano.

Mercoledì Santo: Commemorazione del tradimento del Signore. Unzione di Cristo e il tradimento di Giuda sono commemorati. Quel giorno una donna a Betania entrò con un vaso di alabastro pieno di profumo prezioso. Aprì il vaso e versò il profumo sul capo di Gesù 'simboleggiando così la sua imminente morte. La decisione di Giuda di tradire Gesù. seguito unzione.

Giovedi Santo : Giovedi Santo è dedicato a l'Ultima Cena di nostro Signore Gesù Cristo, e simboleggia l'istituzione del Sacramento della Comunione . Divina Liturgia è celebrata a mezzogiorno . Dopo il servizio serale servizio della Lavanda dei piedi è condotta. Cristo, mostrando la vera umiltà e umiltà , lavato i piedi ai suoi discepoli dopo l'ultima Cena ( Gv 13:1-16 ) . Sul Giovedi Santo viene eseguito un particolare servizio di eclissi , durante il quale 12 candele sono accese sull'altare e una grande candela è posto nel mezzo . Ogni volta dalla lettura biblica una delle candele è messa fuori , alla fine solo la candela posta al centro rimane . Tale ultima candela simboleggia Cristo che rimase solo . Durante il servizio di mattina viene effettuato un servizio di assoluzione dei peccati di coloro che si pentono . Una solenne Divina Liturgia viene eseguita alle 11:00 . Servizio della Lavanda dei piedi è eseguita alle ore 16:30 . Durante la benedizione servizio dell'olio viene eseguita. Il servizio di eclissi viene eseguita alle ore 19:00.
Venerdì Santo: Commemorazione di torture, Crocifissione, Morte e Sepoltura di Cristo. Servizio di mattina viene eseguita, i passaggi vengono letti dai Vangeli riflettono le ultime ore della vita terrena di Cristo - il tradimento, l'arresto, la negazione di Pietro, prendendolo a Ponzio Pilato, condanna a morte, i suoi tormenti e insulti, essendo crocifisso sul Golgota, eclissi di sole, la morte di Cristo 'e la sepoltura sono commemorati. Sul Venerdì Santo una Divina Liturgia non è celebrato come Cristo fu martirizzato sulla croce. Il servizio serale simboleggia la sepoltura di Gesù Cristo. Il Servizio della Crocifissione è condotta alle 11:00. Servizio di sepoltura e la processione solenne è condotto alle 17:00.

Sabato Santo: la distruzione di inferno è commemorato, a lume di candela Divina Liturgia si celebra. Dopo la sua morte Cristo è disceso all'inferno e lo distrusse garantendo così la salvezza alle anime dei giusti. In serata a lume di candela Divina Liturgia si celebra. Durante la Candlelight Divina Liturgia il bene riassetto della risurrezione gloriosa del Salvatore è proclamato: "Cristo è risorto dai morti; Benedetto sia la Resurrezione di Cristo! "Il periodo della Grande Quaresima è quindi concluso. Inizio della Candlelight Divina Liturgia: ore 18:00.
Avanti dopo la Settimana Santa.

  Domenica: Festa della Resurrezione gloriosa del Signore nostro Gesù Cristo (Pasqua). Festive Divina Liturgia si celebra. Inizio della Liturgia: alle 11:00. 



  Lunedi: Commemorazione dei defunti. La Divina Liturgia celebrata e servizio Requiem viene eseguito. Inizio della Liturgia: alle 10:30.
--------------------------------------------
Holy Week

Holy Monday: Commemoration of the Creation, also the day of the cursed fig tree and cleaning of the Temple.

Holy Tuesday: Commemoration of the five foolish and the five wise virgins, as well as Christ’s explanation to the Jews’ inquiries and reprimand of the Pharisees. The same day in the Temple of Jerusalem the heavenly voice was heard, commemoration of foretelling of the Temple’s destruction, Christ’s final leaving of the Temple. On the Holy Tuesday the Church commemorates the Parable of the Ten Virgins” (Mt 25:1-13) and explanation of the last Judgment, as well as the Flood and the repeated origin of the mankind.


Holy Wednesday: Commemoration of the betrayal of the Lord. Christ’s anointment and Judah’s Betrayal are commemorated. That day a woman in Bethany came in with an alabaster jar filled with valuable perfume. She opened the jar and poured the perfume on Jesus’ head thus symbolizing His upcoming death. Judah’s decision to betray Jesus followed anointment.


Holy Thursday: Holy Thursday is dedicated to the Last Supper of our Lord Jesus Christ and symbolizes the establishment of the Sacrament of Communion. Divine Liturgy is celebrated at noon. Following the Evening Service the Service of the Washing of the Feet is conducted. Christ, displaying true humility and humbleness, washed the feet of his disciples after the last Supper (Jn 13:1-16). On the Holy Thursday a special service of eclipse is performed during which 12 candles are lighted on the altar and one big candle is placed in the middle. Each time following the biblical reading one of the candles is put off, in the end only the candle placed in the center remains. That last candle symbolizes Christ who remained alone. During the morning service a service of absolution of sins of those who repent is performed. A solemn Divine Liturgy is performed at 11:00. Service of the Washing of the Feet is performed at 16:30. During the service blessing of the oil is performed. The Service of eclipse is performed at 19:00.


Good Friday: Commemoration of Christ’s tortures, Crucifixion, Death and Burial. Morning service is performed, passages are read from the Gospels reflecting the last hours of Christ’s earthly life - betrayal, arrest, the denial of Peter, taking Him to Pontius Pilate, sentence to death, His torments and insults, being crucified on Golgotha, eclipse of sun, Christ’ death and burial are commemorated. On the Good Friday a Divine Liturgy is not celebrated as Christ was martyred on the cross. The evening service symbolizes Jesus Christ’s Burial. The Service of the Crucifixion is conducted at 11:00. Burial service and solemn procession is conducted at 17:00.


 Holy Saturday: destruction of hell is commemorated, a Candlelight Divine Liturgy is celebrated. After His death Christ descended to the hell and destroyed it thus granting salvation to souls of the righteous. In the evening a Candlelight Divine Liturgy is celebrated. During the Candlelight Divine Liturgy the good tiding of the glorious resurrection of the Savior is proclaimed: “Christ is Risen from the dead; Blessed be the Resurrection of Christ!” The period of the Great Lent is thus concluded. Beginning of Candlelight Divine Liturgy: at 18:00.


 Next after the Holy Week.


 Sunday: Feast of the Glorious Resurrection of Our Lord Jesus Christ (Easter). Festive Divine Liturgy is celebrated. Beginning of the Liturgy: at 11:00.



 Monday: Commemoration of the deceased. A Divine Liturgy is celebrated and Requiem service is performed. Beginning of the Liturgy: at 10:30.
-----------------------------------
Страстнáя седмица
Страстнóй понедельник. О Сотворении мира, Проклятии бесплодной смоковницы и Очищении Иерусалимского храма.
В Страстнóй понедельник Господь иссушил бесплодную смоковницу в предупреждение об участи, ожидающей не приносящих духовного плода людей. В этот день в церкви читается об изгнании Адама и Евы из рая, призывая к собранности и старательности в соблюдении заповедей.

Страстнóй вторник. О Десяти девах, вопрошениях евреев ко Христу, Его поучении и осуждении фарисеев, предсказании Господа о разрушении Иерусалимского Храма и его окончательном оставлении Христом. 

В Страстнóй вторник Христос в столкновении с фарисеями обвинил и осудил их, и они тогда окончательно решили предать Его смерти. В этот день в церкви с участием дев из числа верующих читается притча о 10 девах в назидание уподобляться мудрым девам делами добродетели.

Страстнáя среда. Вифании, в доме Симона Прокажённого, одна раскаявшаяся женщина омыла ноги Спасителя слезами и помазала драгоценным маслом, что символизировало Его близкую смерть. Сразу за этим помазанием следует решение Иуды предать Иисуса.


Страстнóй четверг. О Последней Вечере Господа нашего Иисуса Христа, когда Господом было установлено Таинство Святого Причащения. 

После утреннего богослужения совершается чин отпущения грехов прошедшим покаяние. Вслед за тем в 11.00 ч. начинается служение Св. Литургии.
Во второй половине дня (в 16.30 ч.), перед вечерним богослужением, в память о смирении, выказанном Христом к Своим ученикам, совершается чин Умовения ног, во время которого освящается масло.

В Страстнóй четверг, после вечернего богослужения начинается чинопоследование «Наступления тьмы» (в память о тьме, наступившей со смертью Христа), т. е. бдения в ночь на Страстнýю пятницу (начало в 19.00 ч.). Постепенное гашение 12 свечей в алтаре после каждого Евангельского чтения и оставление одной горящей центральной свечи символически напоминает, как Христос остался один.

 Страстнáя пятница. Память о страданиях, распятии, смерти и погребении Иисуса Христа.

После утреннего богослужения совершается чин Распятия (начало в 11.00 ч.), читаются Евангелия о последних часах земной жизни Иисуса Христа: предательство, взятие под стражу, отречение Петра, допрос у Пилата, вынесение смертного приговора, страдания и надругательство, распятие на Голгофе, затмение солнца, смерть, погребение.

Вечером совершается чин Погребения и торжественный ход (начало в 17.00 ч.), в память о погребении Иисуса Христа.

Страстнáя суббота. Разорение ада, Св. Литургия Пасхального сочельника (Возжигания Светильников, арм.: Чракалуйц).

В субботу Господь, оставаясь Телом во гробе, Духом сошёл в Ад и освободил души усопших праведников. Радостное поминание о разорении ада перерастает в предвкушение преславного Воскресения Христа. 

Вечером служится Св. Литургия Возжигания Светильников (начало в 18.00 ч.), когда возвещается благая весть о Воскресении Христа и заканчивается Великий пост. В конце Св. Литургии совершается предпразднование Пасхи, и все с ликованием приветствуют друг друга словами «Христос воскрес из мертвых!».

За страстнóй неделей следуют:


 воскресенье. Святая Пасха (Воскресение Господа нашего Иисуса Христа). Праздничная Святая Литургия. Начало в 11.00 ч.


  понедельник. День поминовения усопших. Святая Литургия и общий заупокойный молебен. Начало в 10. 30 ч.




Զատիկ

Pahq utic
Chiesa Apostolica Armena d'Italia

Cari membri della Nostra Chiesa, come sapeter, si avvicina la Settimana Santa. Vi comunichiamo qui il Programma delle Celebrazioni della Settimana Santa del Signore, augurandoci la vostra calorosa partecipazione:
13 Aprile 2014
 Ore 11,00---- S. Messa della Domenica delle Palme,
 Ore 12,30----Benedizione dei bambini,
 Ore 13,00--- Intervallo nel sotterraneo della Chiesa,
 Ore 15,30-16.00-Cerimonia del "Derenpazek" Apertura della Porta"
17 Aprile 2014
 Giovedi Santo--Ore 18,00-S. Messa per celebrare l'Ultima Cena di Nostro Signore Gesù Cristo
 Ore 19,30 -Cerimonia del VOTNLVA(Lavanda dei piedi)
 Ore 20,00 - Liturgia di KHAVARUM(Notte dell'Oscuramento)
18 Aprile 2014
 Venerdi Santo--Ore 18,00—Servizio in ricordo della S.Crocefissione e delle cerimonie di sepoltura di Ns.Signore Gesù Cristo
19 Aprile 2014
 Sabato Santo--Ore 18,00-S.Messa della Vigilia di Pasqua(I fedeli portano nelle loro case la luce benedetta in Chiesa)
20 Aprile 2014 
Domenica--Ore 11,00- S.Messa di Pasqua, festa della Santa
Resurrezione di Nostro Signore Gesù Cristo
****
Սիրելի հայրենակիցներ,
Ինչպեսգիտէք,մոտենում է Աւագ Շաբաթը: Ստորեւ ներկայացնում ենք Տէրունական մեծշաբաթի ողջ ծրագիրը՝ ակնկալելով ձեր ակտիւ մասնակցութ իւնը բոլոր միջոցառումներին:
-Ապրիլ 13, կիրակի
 Ծաղկազարդի Սուրբ Պատարագ - ժամը 11:00,
 Մանուկների Օրհնութեան կարգ - ժամը 12:30,
 Ընդմիջում եկեղեցու հանդիսութիւնների սրահում - ժամը 13:00,
 Դռնբացէքի արարողութիւն - ժամը 15:30-16:00,
-Ապրիլ 17, Աւագ Հինգշաբթի
 "Վերջին" ընթրիքի հաստատման Սուրբ Պատարագ - ժամը 18:00
 Ոտնլուայի արարողութիւն - ժամը 19:30
 Խաւարման գիշեր - ժամը 20:00
- Ապրիլ 18, Աւագ Ուրբաթ
 Տէր Յիսուս Քրիստոսի Սուրբ Խաչելութեան եւՍուրբ Թաղման արարող ութիւնների յիշատակի կարգ - ժամը 18:00,
- Ապրիլ 19, Աւագ Շաբաթ
 Ճրագալոյցի Սուրբ Պատարագ(հավատացեալները եկեղեցուց օրհնուած լոյս են տանում իրենց տները) - ժամը18:00
- Ապրիլ 20, Կիրակի

 Զատկական Սուրբ Պատարագ, Տէր Յիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Հարութեան տօն - ժամը
11:00

Padre Tovma Khaciatrian
Responsabile della Chiesa Armena Apostolica d'Italia
Vicario Generale del Delegato Pontificio della Chiesa Armena Apostolica dell'Europa Occidentale
Membro della congregazione della Santa Sede di Etchmiadzin /Catolicosato d'Armenia e di tutti gli armeni/
Responsabile generale di "Centro missionario cristiano di S. Etchmiadzin" /Armenia/

Nessun commento:

Posta un commento