venerdì 25 luglio 2014

Վարդավառ / Festa della Trasfigurazione di Nostro Signore Gesù Cristo / Feast of Transfiguration of Our Lord Jesus Christ / Праздник Преображения Господа нашего Иисуса Христа

ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
Ամսաթիվ '2014-07-27'
Պայծառակերպություն մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի: 
Վարդավառ

ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
Հիսուս Քրիստոսի Պայծառակերպությունը Հայ Առաքելական եկեղեցու հինգ տաղավար տոներից է և Ս. Պետրոս, Ս. Հովհաննես և Ս. Հակոբոս առաքյալների առջև Քրիստոսի այլակերպության հիշատակն է, որն, ըստ ավանդության՝ տեղի է ունեցել Թաբոր լեռան վրա: Քրիստոսի Պայծառակերպության մասին վկայում են Մատթեոս (17: 1-13), Մարկոս (9: 1-12) և Ղուկաս (9: 28-36) ավետարանիչները. «Եվ նրա դեմքը փայլեց ինչպես արեգակը, և նրա զգեստները դարձան սպիտակ ինչպես լույսը: Եվ ահա նրանց երևացին Մովսեսն ու Եղիան, որ խոսում էին նրա հետ: Պետրոսը պատասխան տվեց և ասաց Հիսուսին. «Տեր, լավ է, որ մենք այստեղ ենք, եթե կամենաս, երեք տաղավարներ շինենք, մեկը՝ քեզ համար, մեկը՝ Մովսեսի, մեկն էլ՝ Եղիայի»: Եվ մինչ նա դեռ խոսում էր, ահա մի լուսավոր ամպ նրանց վրա հովանի եղավ. ամպից մի ձայն եկավ ու ասաց. «Դա է իմ սիրելի Որդին, որին հավանեցի, դրան լսեցեք»: Երբ աշակերտներն այս լսեցին, իրենց երեսի վրա ընկան և սաստիկ վախեցան: Եվ Հիսուս, մոտենալով, դիպավ նրանց ու ասաց. «Ոտքի ելեք և մի վախեցեք: Նրանք աչքները բարձրացրին և Հիսուսից բացի ոչ ոքի չտեսան» (Մատթ. 17: 2-8): Հայ եկեղեցին Քրիստոսի Պայծառակերպությունը տոնում է Զատիկից 98 օր հետո, հունիսի 28-ից մինչև օգոստոսի 1-ն ընկած ժամանակահատվածում: Հայ եկեղեցին այն կոչում է նաև Այլակերպության տոն կամ Վարդավառ: Վերջինս հին հայկական տոնի անվանումն ունի, որից պահպանվել է նաև միմյանց վրա ջուր ցողելու սովորույթը: Պայծառակերպության տոնին հաջորդող երկուշաբթի օրը մեռելոց է:
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
Data '2014-07-27 '
Festa della Trasfigurazione di Nostro Signore Gesù Cristo 
La festa della Trasfigurazione di Nostro Signore Gesù Cristo è uno dei cinque principali "Tabernacolo" feste della Sede Apostolica Ortodossa Santa Chiesa armena. Si commemora la trasformazione o la "trasfigurazione" che è venuto su Gesù mentre pregava. Volto di Cristo brillò come il sole e le sue vesti divennero un bianco radioso e splendente. Gli apostoli Pietro, Giacomo e Giovanni videro l'evento che si è verificato su un alto monte chiamato Tabor. 
Evangelisti S. Matteo, S. Marco e S. Luca testimoniano circa la trasfigurazione di Gesù nei Vangeli (Matteo 17:1-13, Marco 9:1-12, Luca 9:28-36).
"... Mentre i loro occhi, un cambiamento è venuto Gesù: il suo volto brillava come il sole e le sue vesti erano candida e sfolgorante. Poi i tre discepoli videro Mosè ed Elia, che conversavano con Gesù.. Allora Pietro prese la parola e disse a Gesù: "Signore, quanto è buono che noi siamo qui! Se volete vi farò qui tre tende, una per te, una per Mosè e una per Elia ». Mentre parlava, una nube brillante è venuto su di loro, e una voce dalla nube disse:" Questo è il mio caro Figlio , nel quale mi sono compiaciuto - ascoltatelo "Quando i discepoli udirono la voce, erano così terrorizzati che hanno gettato stessi bocconi a terra!. Gesù è venuto a loro e li ha toccati. "Get up," ha detto. "Non abbiate paura!" Così si guardarono e videro nessuno lì, ma Jesus. (Matteo 17:2-8)
Nella Chiesa armena, la festa della Trasfigurazione di Nostro Signore Gesù Cristo, si celebra 98 giorni seguenti la Pasqua. La festa è anche conosciuta con il nome comune di "Vardakas". Questo giorno è associato a una vecchia tradizione armena di versare acqua su un altro. Alcune fonti attribuiscono la tradizione come un residuo di una celebrazione pre-cristiana armena. Il Lunedi dopo la festa è un Giorno della Memoria.
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
Date '2014-07-27'
Feast of Transfiguration of Our Lord Jesus Christ
The Feast of the Transfiguration of Our Lord Jesus Christ is one of the five main “Tabernacle” feasts of the Armenian Apostolic Orthodox Holy Church. It commemorates the transformation or the “transfiguration” that came over Jesus while He was praying.  Christ’s face shone like the sun and his clothes became a radiant and gleaming white. The Apostles Peter, James and John witnessed that event which occurred on a high mountain named Tabor.
Evangelists St. Matthew, St. Mark and St. Luke testify about the transfiguration of Jesus in the Gospels (Matthew 17:1-13; Mark 9:1-12, Luke 9:28-36).
“... As they looked on, a change came over Jesus: his face was shining like the sun and his clothes were dazzling white. Then the three disciples saw Moses and Elijah talking with Jesus.  So Peter spoke up and said to Jesus, “Lord, how good it is that we are here!  If you wish I will make three tents here, one for you, one for Moses and one for Elijah.”  While he was talking, a shining cloud came over them, and a voice from the cloud said, “This is my own dear Son, with whom I am pleased – listen to him!” When the disciples heard the voice, they were so terrified that they threw themselves face downward on the ground. Jesus came to them and touched them. “Get up,” he said. “Don’t be afraid!” So they looked up and saw no one there but Jesus. (Matthew 17:2-8)

In the Armenian Church, the Feast of the Transfiguration of Our Lord Jesus Christ is celebrated 98 days following Easter.  The Feast also is known by the common name of “Vardakas”. This day is associated with an old Armenian tradition of pouring water on one another. Some sources attribute the tradition as a remnant of an Armenian pre-Christian celebration.  The Monday following the Feast is a Memorial Day.
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
Дата '2014-07-27'
BАРДАВАР. Праздник Преображения Господа нашего Иисуса Христа
Преображение Господне - один из пяти Великих праздников Армянской Церкви и один из самых любимых в народе. Когда Спаситель с тремя апостолами - Петром, Иаковом и Иоанном - поднимался на гору Фавор, им явились пророки Моисей и Илия. Разговаривая с ними, Христос преобразился, а Его одежды стали белее снега.
О Преображении Христа свидетельствуют евангелисты Матфей (17: 1-13), Марк (9:1-12) и Лука (9:28-36). «И преобразился пред ними: и просияло лицо Его как солнце, одежды же Его сделались белыми как свет. И вот явились им Моисей и Илия, с ними беседующие. При сем Петр сказал Иисусу: Господи! Хорошо нам здесь быть; если хочешь, сделаем здесь три кущи: Тебе одну, и Моисею одну, и одну Илии. Когда он еще говорил, се, облако светлое осенило их; и се, глас из облака глаголющий: Сей есть Сын Мой Возлюбленный, в Котором Мое благоволение; Его слушайте. И услышавши ученики пали на лица свои и очень испугались. Но Иисус приступив коснулся их и сказал: встаньте и не бойтесь. Возведши же очи свои, они никого не увидели, кроме одного Иисуса» (Мат. 17:2-8).
По преданию Армянской Церкви, Св. Григорий Просветитель назначил праздник Преображения на первый день армянского календаря - 1-е число месяца Навасард (11 августа). В этот день отмечался языческий праздник, и некоторые его элементы сохранились в обрядах народного празднования Преображения. К примеру, в этот день принято обливать друг друга водой, выпускать голубей и т.д., но Церковь дала этим обычаям христианское толкование как воспоминание о Потопе и о голубе Ноя.
В VI веке Католикос Мовсес II (574-604) включил праздник Преображения в пасхальный цикл и назначил его на 7-е воскресенье после Пятидесятницы. Таким образом, праздник стал переходящим (от 28 июня до 1 августа).
Понедельник после Преображения - день поминовения усопших.
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ
ՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառՎարդավառ

Վարդավառը հասել ա,
Բան ու գործս թարսել ա,
Թե սիրել ես, ջուր շաղ տուր,
Կրակս թեժացել ա…

Վարդևորի իր օրն ա,
Որդին հորը չի մոռնա,
Ով իմ սիրածին ինձ չտա,
Սև շան նման թող ոռնա…

Վարդևորը մոտ ա,
Մեր ճամփեքը քարոտ ա,
Գնում եմ յարիս տենամ,
Կասեն` ինձի կարոտ ա:

Nessun commento:

Posta un commento