Հունվարի 6-ին Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին նշում է Սուրբ Ծննդյան և Աստվածահայտնության տոնը:
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու հինգ տաղավար տոներից է Սուրբ Ծնունդը և Աստվածահայտնությունը, որը նվիրված է Աստված որդու՝ Հիսուս Քրիստոսի ծննդյանը և Աստվածահայտնությանը (Մկրտությանը):
Նախկինում ընդհանրապես եկեղեցին Ս. Ծննդյան և Մկրտության տոները միասին էր տոնում: Սակայն Արտեմոնը դեկտեմբերի 25-ը հռչակեց որպես Տիրոջ Ծննդյան տոն, իսկ հունվարի 6-ը` Մկրտության:
Հնագույն ավանդությանը և ավետարանական հաշվարկներին հավատարիմ է մնացել միայն Հայ Առաքելական Սուրբ եկեղեցին` հունվարի 6-ին միասնաբար նշելով Քրիստոսի Ծննդյան և Աստվածահայտնության տոները։ Քրիստոսի Աստվածությունը ծննդյան օրից մինչև 30 տարեկան հասակը թաքնված էր, և միայն 30 տարեկան հասակում Հովհաննես առաքյալի քարոզչությամբ իր ծննդյան օրը Հիսուս Մկրտվեց Հորդանան գետում և լսվեց Աստված Հոր ձայնը. «Սա է իմ սիրելի որդին» և երևաց աղավնակերպ Սուրբ հոգին:
Հայերը Սուրբ Ծնունդը և Աստվածահայտնությունը տոնում են հունվարի 5-ի երեկոյան, քանի որ եկեղեցական օրը փոխվում է երեկոյան ժամերգությունից հետո` ժամը 17.00-ից։ Սուրբ Ծնունդն սկսում են տոնել հունվարի 5-ի երեկոյան և հունվարի 6-ին։ Հունվարի 5-ի երեկոյան բոլոր աշխարհասփյուռ հայկական բոլոր եկեղեցիներում մատուցվում է Ճրագալույցի պատարագը եւ հնչում է Քրիստոսի ծննդյան ավետիսը` «Քրիստոս ծնավ եւ հայտնեցավ, մեզ եւ ձեզ մեծ ավետիս»:եկեղեցիներում մատուցվում է Ճրագալույցի Ս. Պատարագ։ Այդ օրը երեկոյան մարդիկ եկեղեցում վառված ճրագներն իրենց հետ տուն են տանում։ Այն խորհրդանշում է աստվածային լույս, եկեղեցու օրհնություն։ Ճրագալույցը խորհրդանշում է բեթղեհեմյան աստղի լույսը, որն առաջնորդեց մոգերին դեպի Մանուկ Հիսուսը։
Հունվարի 6-ին Ս. Ծննդյան Ս. Պատարագից հետո կատարվում է Ջրօրհնեք, որը խորհրդանշում է Հորդանան գետում Քրիստոսի մկրտությունը։ Խաչով և Սրբալույս Մյուռոնով օրհնված հրաշագործ ջուրը բաժանվում է ժողովրդին` ի բժշկություն հոգևոր և մարմնավոր ախտերի։
Ս. Ծննդյան տոնակատարությունների շարքում կատարվում է նաև Տնօրհնեքի արարողություն։ Ս. Ծննդյան և Ս. Հարության տոներից հետո մարդիկ հոգևորականին իրենց տուն են հրավիրում` տոնի կենարար ավետիսը և աստվածային օրհնությունը ստանալու նպատակով։
Հունվարի 7-ը հանգուցյալների հիշատակության օր է` Մեռելոց։ Հունվարի 7-ին` Ս. Պատարագից հետո, բոլոր եկեղեցիներում կատարվում է հոգեհանգստյան արարողություն, որից հետո մարդիկ այցելում են հարազատների շիրիմները։
Ս. Ծննդյան տոնի հանդիսություններն ավարտվում են հունվարի 13-ին` Տիրոջ Անվանակոչությամբ, որը նվիրված է Մանուկ Հիսուսին տաճարին ընծայելու, 8-րդ օրը թլպատելու և անվանակոչելու հիշատակին։
Քրիստոս Աստծու Ծննդյան եւ Հայտնության տոնը բոլոր տոների սկիզբն ու հիմքն է: Քրիստոսի Ս. Ծնունդով ծնունդ առան մյուս տոները:
The Armenian Apostolic Holy Church celebrates the Feast of the Nativity and Theophany of Our Lord Jesus Christ
he Feast of the Nativity and Theophany of Our Lord Jesus Christ is one of 5 important feasts celebrated by the Armenian Apostolic Holy Church; it commemorates the birth and Epiphany (Baptism) of Our Lord Jesus Christ. In days of old the mysteries of the birth and baptism of Jesus Christ were observed by Christians on January 6. However Artemon proclaimed the 25th of December the Feast of the Nativity and the 6th of January the Feats of Epiphany.
The Armenian Church has maintained that ancient tradition to this day, celebrating the Feast of the Nativity and Theophany of Our Lord Jesus Christ on January 6. The Divinity of Jesus had been hidden since His birth to the age of 30, and only 30 years old, following the preaching of John the Baptist, on his birthday, Jesus was baptized in the Jordan River, and the voice of God the Father came from heaven: "You are my Son, whom I love” and the Holy Spirit descended on him in bodily form like a dove.
The solemn observance of the Armenian Christmas Eve starts on the evening of January 5, as a new ecclesiastical day starts after the evening service, at 17:00. Christmas celebration starts on January 5 and continues on January 6. On the evening of January 5, in every church on the Armenian Christmas Eve Candlelight Divine Liturgy (Chragaluyts) is celebrated. At the end of the liturgy the faithful return home with candles lit from the sanctuary lamp. It symbolizes the light of God and church blessing. The lighting of the lamps service symbolizes the Star of Bethlehem, which showed the Magi the way to baby Jesus.
On January 6 after the Divine Liturgy the ceremony of the Jurorhnek, or the "Blessing of Water" is held, where the mystery of our Lord's baptism in the River Jordan is remembered. During the ceremony, the cross is dipped in water and Holy Chrism (Muron), is poured into the water, after that miraculous water is distributed to the faithful for their physical and spiritual healing.
During the Armenian Christmas celebration the House blessing is also performed. After the Feast of the Nativity and the Feast of the Holy Resurrection the faithful invite the clergy to their house or workplace, to bring the Good News and receive God's blessing.
On January 7 the Armenian Apostolic Church observes the memorial day of the deceased – “Merelots”. On January 7 after the Divine Liturgy a requiem service is conducted, after that people visit the graves of their relatives.
The Christmas celebration ends on January 13, the Armenian Apostolic Church celebrates the Feast of Naming of Our Lord Jesus Christ, when on the 8th day baby Jesus was brought to the temple, circumcised and named Jesus.
The Feast of the Nativity and Theophany of Our Lord Jesus Christ is the beginning of every holiday. Other holidays originated from the Feast of the Nativity.
6 января Армянская Апостольская Святая Церковь отмечает праздник Святого Рождества и Богоявления
Праздник Святого Рождества и Богоявления - это один из пяти главных праздников Армянской Апостольской Святой Церкви, который посвящен Рождению и Богоявлению (Крещению) Бога-Сына - Иисуса Христа.
В былые времена христиане отмечали вместе праздники Св. Рождества и Крещения. Однако Артемон объявил 25-ое декабря праздником Рождества Христова, а 6-ое января - Крещения.
Только Армянская Апостольская Св. Церковь осталась верна древнейшему преданию и евангельским вычислениям, совместно отмечая праздники Рождества Христова и Богоявления 6-го января. Божественность Иисуса от рождения до 30-летнего возраста была скрыта, и только в 30 лет, следую проповедям Иоанна Крестителя, в день своего рождения Иисус был крещен в реке Иордан, с небес послышался голос Бога-Отца: «Се есть Сын Мой» и снизошел Святой Дух в виде голубя.
Армяне отмечают Святое Рождество и Богоявление с вечера 5 января, так как церковный день сменяется после вечерней службы в 17:00. Святое Рождество начинаем отмечать вечером 5 января и 6 января. Вечером 5 января во всех церквах проводится Рождественский и Крещенский Сочельник, праздничное богослужение "Чрагалуйц" "Возжение лучин". Вечером этого дня верующие зажигают свои свечи и лампады с главной свечи алтаря и забирают к себе домой. Это символизирует свет Божий, церковное благословение.
6 января после Святой Литургии в честь Святого Рождества пройдет Церемония освящения воды, которая символизирует крещение Иисуса в реке Иордан. Освященная Крестом и святым миром чудодейственная вода раздается верующим для исцеления их духовных и телесных болезней.
В дни празднования Св. Рождества совершается также Освящение дома. После праздников Св. Рождества и Св. Воскресения люди приглашают духовных лиц к себе в дом, чтобы принести животворящую весть праздника и получить Божье благословение.
7 января - Мерелоц, День поминовения усопших. 7 января после Св. Литургии, во всех церквах служат панихиду по усопшим, после чего принято посещать могилы родных и близких.
Празднование Св. Рождества завершается 13 января, в этот день отмечают праздник Наречения имени Господу Иисусу Христу, который посвящен принесению младенца Иисуса во храм, его обрезанию и наречению именем на восьмой день.
Праздник Рождества Христова и Богоявления - это начало и основа всех праздников. От Св. Рождества Христова берут начало другие праздники.
Nessun commento:
Posta un commento